szkolenia - umiejętności miękkie

MODUŁ I. SATYSFAKCJA ZAWODOWA

1. Hierarchia potrzeb związanych z pracą a nasza satysfakcja z pracy

2. Czym jest satysfakcja zawodowa i co na nią wpływa – doświadczenia autoteliczne w pracy. Tak, to możliwe

3. Krąg naszego wpływu – w jakich obszarach możemy sobie pomagać w odbudowywaniu naszej satysfakcji zawodowej. Wsparcie społeczne – sam i wśród ludzi. Zakres suporu innych ludzi, jakiego oczekujemy (i dostajemy) w pracy

MODUŁ II. ZARZĄDZANIE STRESEM. SAMOŚWIADOMOŚĆ

1. Stres – pochodzenie

2. Lokalizacja stresorów i własnych reakcji na stres

3. Wpływ osobowości – osobowość A, B, C, D i jej wpływ na działanie

4. Doświadczenia, wychowanie, firma – uruchamianie się

5. Techniki radzenia sobie ze stresem

III. METODY POKONYWANIA STRESU I TECHNIKI DBANIA O WŁASNE ZASOBY

1. Marka własna – rola w organizacji i analiza wg. koncepcji budowania przewagi konkurencyjnej

2. Pomysł na siebie – od pomysłu do realizacji. Projektowanie zmiany

3. Szczęście to nie przypadek: analiza indywidualnych obszarów kompetencji i wpływu. Stawianie i realizacja celów

IV. LEKCJA BUDOWANIA SILNEGO POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI, PEWNOŚCI SIEBIE I MARKI OSOBISTEJ

1. Asertywność: szersze spojrzenie na świat, ludzi i ich intencje

2. Piramida asertywności

3. FUO – najprostszy sposób budowania komunikatu asertywnego

4. Techniki asertywne i możliwości ich wykorzystania

5. Stawanie się asertywnym

PODSUMOWANIE SZKOLENIA – „Zarządzanie stresem w pracy” szkolenie – wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym

zarządzanie stresem w pracy szkolenie

Komentarze są wyłączone.