szkolenia - umiejętności miękkie

Cele szkolenia

  • zwiększenie kompetencji komunikacji interpersonalnej w szczególności skierowanej na udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej

Efekty

  • otrzymuje podstawową wiedzę o istotności informacji zwrotnej w środowisku pracy
  • poznaje sytuacje oraz techniki udzielania informacji zwrotnej
  • potrafi udzielać skutecznej informacji zwrotnej w zależności od danej sytuacji w organizacji

PROGRAM


1. Przywitanie, zapoznanie, wprowadzenie do tematu szkolenia

2. Potrzeba bycia zauważonym w organizacji

3. Co nam daje informacja zwrotna

4. Aspekty informacji zwrotnej

5. Dobre praktyki udzielania informacji zwrotnej

6. Techniki udzielania informacji zwrotnej

  • FUKO
  • Rozmowa oceniająca
  • Rozmowa dyscyplinująca
  • Rozmowa ostrzegawcza
  • Pochwała
  • Podsumowanie

Komentarze są wyłączone.